Nabízíme komplexní službu návrhu a výroby všech druhů reklamy. Zviditelníme vás, pomůžeme rozjet právě ten váš byznys. Kontaktujte nás a vyzkoušejte naši službu!

Reklama-Richter.cz - kvalitní reklama Nymburk Praha

Pište, volejte, domluvte si schůzku – čeká vás individuální přístup, služby vlastního grafika, krátké dodací lhůty, příznívá cena a hlavně kvalitní práce.

Nabízíme grafické návrhy webů, loga, letáků, vizitek, corporate identity, dále výrobu reklamy všech formátů (bannery, stojany, plachty, cedule, potisk textilu – triček, výroba a tisk samolepek, tisk vizitek, letáků, plakátů a další)

Výroba reklamy na míru vašim požadavkům.

Jak na návrh a výrobu reklamy?

K pochopení procesu řízené reklamy je dobré se podívat trochu do historie. (Fascinující fakta z historie reklamy). Reklama se určitě v čase mění, výrazně přibývá digitální reklamy (internet) na úkor tištěného materiálu. Bez reklamy tištěné se ale stále neobejdeme. Zajímavé je podívat se na reklamu třeba do období první republiky. Používala se sice archaická čeština, prodávali jiné výrobky. Překvapující ale je, že principy reklamy zůstaly stejné. Porovnejte sami…

Marketingové rady pro zasílání reklamy otištěné v roce 1933

1. Každý poslaný dopis či tiskopis by měl být napsaný tak, aby prodával

Co se tím myslí? Je nutné, aby materiál spotřebiteli přinesl veškeré informace, které potřebuje vědět pro koupi výrobku. Musí být zodpovězeny veškeré dotazy, které by mohly spotřebitele napadnout. Nebojte se umístit i větší množství kvalitního textu. Pokud to bude napsáno zajímavě a čtivě, spotřebitele to přesvědčí k nákupu. Při psaní textu se zkuste co nejvíce vcítit do hlavy spotřebitele.

2. Obsah zasílané reklamy by se měl řídit potřebami adresátů

Je to zásada, která platí v reklamě obecně, ale při reklamě odeslané obvzlášť. Nemáme možnost přesvědčit spotřebitele jinak, než napsaným textem. Důležité je, aby spotřebitel provedl objednávku. Reklamní dopis tak musí řešit spotřebitelova přání, obavy a představy. U výrobků technické povahy je třeba technické termíny vysvětlovat jednoduše.

3. Vyberte vhodně kupní body

Každý z výrobků má jiné množství vlastností, na základě kterých může být prodáván. Například kniha je poučná, ilustrovaná, již oceněná, od slavného autora a podobně. Je evidentní, že čím více těchto vlastností spotřebiteli nabídneme, tím více bude zahlcený. Pro účinnou reklamu je třeba vybrat nejdůležitější body a ty prezentovat. Jako ideální se jeví prezentovat maximálně 3 výhody. Pamatujte na to, že to musí být 3 kupní výhody – tedy ty, které spotřebitel pochopí pro svůj prospěch.

4. Obsah reklamy musí býti živý

Co je živé, to lidi zajímá, ale také na ně působí. Každého člověka zvedá ze židle, když slyší zajímavou hudbu. Právě tak i reklamní materiál může takto působit. Text ale pište vždy jednoduše a jasně. Ke zvýšení „živosti“ prospektu používejte spíše fotografie nebo ilustrace.

5. Reklamní materiál má vždy příjemce vést k nějaké činnosti a usnadnit mu ji provést

V tomto se dopouštějí reklamní agentury mnoha chyb. Před začátkem tvorby reklamního dopisu nebo letáku musí být naprosto jasné, co budeme po spotřebiteli chtít a jak mu tím usnadníme život. Často se používá spojení „k dostání ve všech lepších obchodech“ – to je do jisté míry nesmysl. Spotřebitele je třeba informovat „ptejte se ve své nejbližší drogerii“. Ten tak pochopí, že získání výrobku je jednoduché, nebude muset překonávat žádné velké překážky.

6. Kontrolujte úspěšnost letáků již odeslaných

Nejdůležitější je kontrola úspěšnosti reklamních materiálů. Pokud něco nefunguje dle vašich představ, zkuste zkontrovat obsah dle bodů naznačených výše…