Originální kancelářský nábytek
Pokud vybavujete kancelář nebo jiný komerční prostor nábytkem, neobejdete se bez dobrého a pačlivého plánování rozložení kancelářského nábytku v daném prostoru. A to nejen samotného kancelářského nábtku, ale také všech kancelářských křesel, židlí a všech doplňků v kanceláři. Co je dobré při plánování každého interiéru i kanceláře zohlednit?
Nejčastejší chybou v rozmístění kancelářského nábytku je špatná poloha nábytku vůči přirozeně přicházejícímu světlu okny do místnosti. Pokud se vůči světlu nábytek a celkové uspořádání kanceláře špatně rozmístí, nepracuje se v této kanceláři pohodlně. Nejčastější chybou bývá umístění monitoru počítače proti oknu – tím vzniká příliš velký kontrast. Pokud je takto na kancelářském stole umístěný monitor může dojít k přetěžování očí pracovníka a tím ke zvýšené únavě.
Ideální stav při zařizování kanceláře je ten, kdy si můžete dovolit navrhnou a nechat vyrobit kancelářský nábytek přímo na míru podle vašich představ. Takové řešení není levné a vyžaduje značné úsilí při navrhování kancelářského nábytku a jeho pečlivé rozmístění. Je také třeba pečlivě volit doplňky kanceláře, jako jsou kancelářské židle a křesla, různé konferenční stolky, případně kancelářské skříně na šanony.
Pokud se vám takto originálně podaří zařídit vaši kancelář, s výsledkem budete určitě maximálně spokojeni. V nově zařízené kanceláři, která respektuje pracovní prostor, se pracuje dobře.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!